Arama

16 Nisan 2013 Salı

Barış Akarsu - Güllerin içinden

Bm           Em 
Güllerin içinden canım
A                       Bm
Koşarak koşarak gel bana gel
Bm           Em
O güzel gözlerini canım
A                       Bm 
Süzerek süzerek gel bana gel
Bm                    Em
Bu küskün yüzün gayrı gülsün canım
A                       Bm
Gülerek gülerek gel bana gel
D         Bm 
...ahhhhh
Bm            Em      
Güllerin içinden canım
A                      Bm
Koşarak koşarak gel bana gel
Bm           Em        
O güzel gözlerini canım
A                      Bm
Süzerek süzerek gel bana gel
Bm                   Em
Bu küskün yüzün gayrı gülsün canım
A                       Bm
Gülerek gülerek gel bana gel
Bm                     Em
Dayanamadım gayrı döndüm canım
A                      Bm
Diyerek diyerek gel bana gel

Şarkının ritmini dinleyerek çıkarabilirsiniz.

Barış Akarsu - Güllerin içinden Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder