Arama

15 Nisan 2013 Pazartesi

Hande Yener - Dön Bana

Dm              Bb
Geceler zor Işığım yok
     Gm      Am       Dm - C  Dm - C
Yalanım yok Seni özledim

Dm                       Bb
Heceler çok Tek bir cümlem yok
        Gm      Am        Dm - C  Dm - C
Yattığım yerde Seni düşledim

Bb          C                   Dm                    C
Şimdi şehri gezme vakti Yalnız başıma, Yalnız başıma aaa
Bb             C                Dm                      C
Ne olur sanki Aynı yerde çıksan karşıma, Çıksan karşıma aaa


Dm    C         Dm   C
Dön bana, aşkta dur bana
Bb      Am      Gm         Bb         C
Giderek daha da Dağılır kalbim Her yana
Dm    C        Dm    C
Dön bana, yapma zorlama
Dm     C         Bb      Gm      Am            Dm
Birini yeniden tanıyıp Boşuna alışıp sevmeye değmez

Arkadaşlar gerek yeni başlayanlar gerekse orta seviyeler rahat çalabilsin diye bu şekilde çözümlendi
ORJINAL TON "D#m" ile başlar.
Orjinal ton sitemizde mevcuttur aratıp bulabilirsiniz.

Şarkının ritmini şarkıyı dinleyerek bulabilirsiniz.

Hande Yener - Dön Bana Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder