Arama

26 Nisan 2013 Cuma

Model - Makyaj

 Fm                 C(bareli) 
Çok uğraştım inan unutmak için seni
  Bbm                    C
o gün sarıldığımızda söz verdiğim gibi
    Fm              C(bareli)   
son bir öpücüğü çok görmüştün bana
 Bbm                       C
biliyorum,demiştin ben gideceği yeri



solo       sololarla birlikte calinacak akorlar : Fm Bbm G# C(bareli) x2

G--1-0------------------3--5-3-1-0-1-----1-0-------0---
D------3-2-3---1----------------------3-------3-2------
A------------3---4-3-1---------------------------------


E--4-3------------------6--8-6-4-3-4---4-3------3--1---     }    
B------6-5-6---4---------------------6------6-5--------       } A  
G------------5---6-5-3---------------------------------        }



Fm                     C(bareli) 
bu sabah çok erken kalktım
  Bbm                 C
sevdiğin tatlıdan yaptım.
Fm                 C(bareli)
yerken onu tek başıma
Bbm                 C   
sessiz sedasız ağladım.
Fm                    C(bareli)  
kalktım bir çay demledim
Bbm                 C 
açtım bir film izledim.
Fm                   C(bareli)
zaman bir türlü geçmedi
Bbm               C
bütün evi temizledim


Bbm         
sıkıldım kendimden                }
          C                       }
aptal mıyım neyim ben             }
   G#                             }     B
neyim var böyle                   }
            C(bareli)             }
neden kurtulamıyorum senden       }


Fm                     Bbm       
geçmiyor günler burada senden uzakta          }
 G#                   C(bareli)               }
yığıldı şişeler her gün mutfakta              }
Fm                           Bbm              } NAKARAT
tiksindim makyajdan, aynalarımı çöpe attım    }
 G#                  C                        }
durmadan yedim, e biraz kilo aldım            }


TEKRAR A


Fm               C(bareli)
affet beni sevgilim
Bbm           C
unutamadım seni
Fm                  C(bareli)
hiç halim yok uyanmaya,
Bbm                 C
sevemem sensiz günleri

TEKRAR B
TEKRAR NAKARAT x2

bu kisimdeki solo beni biraz asti baska arkadaslar umarim siteye eklerler

TEKRAR B
NAKARAT x2

not :C(bareli) yazdiklarim baresiz de calinabilir ama orjinal ton a gore
sarkiyi yapmaya calistim bareli basiyorlar sarkida sanirim
Şarkının ritmi için yorum bırakınız.

Model - Makyaj Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder