Arama

20 Ağustos 2016 Cumartesi

Pinhani - Beni Sen inandır

Pinhani nin Beni Sen İnandır isimli parçasının akorlarını çıkardık. Basit akorlarını çıkardığımız şarkıyı sesinize uygun transpoze edipte çalabilirsiniz.

intro:

Am    Em    Am    Em    F    C    Em    Am 

Am              Em
Çizdim kendi aklımca hayatın resmini
Am                  Em                          F
Bir şey bilmezdim aslında karıştırdım tüm renkleri
      C      C G
Hata yaptım tabi

Am         Em
Herkes başka bir şeyden kaçırmış kendini
Am              Em                F 
Bazen yaşlı gözlerle kabullenmiş gerçekleri
      C      C G
Bazen memnun gibi

Dm            Am                  G
Artık çok uzaklaştım en çokta kendimden
G                                    
Evden, senden, göçmen kuşlar gibi
Dm               Am                 G 
Çok geç kaldığım halde solmuş resimlerde
G               
Kaç yıl, geçmiş, hala güzel durur

Dm               Am                   G
Küçükken çok inanmıştım eğer çok istersen
G              
Her şey, mümkün, inanmak zor değil
Dm           Am                    G  
Hikayem senle başlardı senle devam etsin
G         Am
Beni, sen inandır  



Ritim :
Vuruşlar : A Y K Y Y K Y
Arpej : P 3Çek K 3Çek 3Çek K 3Çek

3Çek : 3 teli birlikte çekmek anlamında arpeji zor olabilir deneyerek alıştırabilirsiniz parmaklarınızı.
Örnek video :

Pinhani - Beni Sen inandır Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder