Arama

14 Temmuz 2013 Pazar

Grup 84 - Kendime Yalan Söyledim

G       Bm            G        Bm      
Terkedilmiş bir şehrin ortasındayım.
  G            Bm
Altım çamur üstüm yağmur
    G          Bm
Ama bak burdayım
G        Bm          G         Bm
Bazı şeyler kaybetmeden sevilmiyor
G          Bm             G         Bm
Bedenim burda fakat ruhum kabul etmiyor Ahh

G       A             Bm          F#
Kendime yalan söyledim, yalnızım bunu ben istedim.
G         A             Bm         F#                  G-Bm
Paramparça bütün aynalar, içinde kanrevan birisi var. 

G           Bm             G            Bm
Yaşadığım ne varsa ben seçtim, ben istedim.
   G             Bm       G         Bm
Artık sabah uyandığım ses annem değil.
G        Bm         G           Bm
Bazı şeyler kaybetmeden farkedilmiyor.
G          Bm             G         Bm
Bedenim burda fakat ruhum kabul etmiyor. Ahh

                    nakarat burda.

F#                  G       Em          F#
Ser verip sır vermedin, cesaret ister böyle itiraflar.
          G         Bm          F#
Söylemesi zor, tek korkum bu kadar..
 
Lütfen şarkıyı dinleyip çalmaya çalışınız.
Ritim için yorum bırakınız.
Şarkı için yapılmış güzel bir Cover.
 

Grup 84 - Kendime Yalan Söyledim Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder