Arama

29 Ocak 2015 Perşembe

Bahadır Tatlıöz - Kafam Duman


Cm                        Bb            Fm
Yalan yanlış hikayeler geçti hayatımdan
Cm                Bb        Fm
Bi normalim bi anormal kafam duman
Cm            Bb                Fm
Hep ağlatan aldatanlar geçti hayatımda
Cm                Bb        Fm
Bi denliyim bi densizim kafam duman


Cm                    Bb             Fm
Ama bi yerlerde bi aşk varsa oda
                 Bb                Fm             Bb
Birgün beni arasa tabiki kalbim taş değil
     Fm                Bb             Fm
Tek suçlusu aşk değil tüm bu dertlerim
  Cm              Bb           Fm             
Direnmeden teslim oldum her aşıktan    


         
    Bb                Fm            Bb                    
Bir gardiyan yoğurdum malup oldum         
        Fm             Bb                             
Üç beş ayda yıllar kadar yoruldum
Cm             Bb                 Fm           Bb             
Ben hep soyundum çırıl çıplak aşka dair             
        Fm   Bb                   Fm               
Neyim varsa ait oldum evet suçluyum.


Şarkıyı A AK YY AK Y ritmiyle çalabilirsiniz..

Bahadır Tatlıöz - Kafam Duman Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder