Arama

21 Şubat 2015 Cumartesi

Birsen Tezer - Çal Kapımı

A E F#m E
 Bayat bir somun ekmeğin
A E F#m E
 Kokusuyla boyuyorum sarıyı
A E F#m E
 Bak bu köşede gözlerin
A E F#m E A
 Eksiltiyorum ruhumu her fırçada
Dmaj7 C#m7
 Çal, çalsana kapımı
Bm7 C#m7
 İster uykulu, _ ister uykusuz
A E F#m E
Bak burada beyaz ellerin
A E F#m E
 Biraz eksik sarıyorsa belimi
A E F#m E
 Görmemiş der geçerim
A E A
Şeffaf çizdim ben zaten kendimi
Dmaj7 C#m7
Çal, çalsana kapımı
Bm7 C#m7
 İster hüzünlü, _ ister hüzünsüz
A E F#m E
 Sonra bir ev boyadım sana
A E F#m E
 Kapısı mavi _ zili deniz
A E F#m E
 İçinde yaşasak ikimiz
A E F#m E
 Geç bunları demeden, şimdi
Dmaj7 C#m7
Çal, çalsana kapımı
Bm7 C#m7
 İster huzurlu,  ister huzursuz

Birsen Tezer - Çal Kapımı Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder