Arama

17 Ağustos 2015 Pazartesi

Gülben Ergen - Aşkla Aynı Değil

Güncel akorları eklemeye devam ediyoruz 2015 şarkılarından ve bayağı popüler olan Aşkla Aynı değil şarkısını ekliyoruz.

Gülben Ergen & Oğuzhan Koç - Aşkla Aynı Değil Akorları

Am Em
Senin adın aşkla aynı değil
F C
Kimseye bitene değil sabretmem
Am Em
Geri adim atmak hiç bana göre değil
F C
Üzgünüm ölene değil affetmem
F G
Elimde bir tek gururum
Em Am
Içimde biten umudum
F G C
Yüzümde bir kaç çizgi daha
F G
Akil hep seni unutur elbet
Em Am
Yüregime desem ha gayret
F G C
Teselliler yetmez bana
Inanmam,
Am Em
Kim bile bile yok sayar tüm hatalarini Ben saydim
F Em
Göz göre göre gittigin o kör kuyulari sana anlattim
G
Bir bilene sor göz yasi biter mi
F
Bir gün akar bir gün dinmez mi
Am F Em
Harcadigin bir ömür sana yetmez mi
Am Em
Kim bile bile yok sayar tüm hatalarini Ben saydim
Am Em
Göz göre göre gittigin o kör kuyulari sana anlattim
G
Bir bilene sor göz yasi biter mi
F
Bir gün akar bir gün dinmez mi
Am F Em
Harcadigin bir ömür sana yetmez mi

Gülben Ergen - Aşkla Aynı Değil Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder