Arama

18 Ağustos 2017 Cuma

Ahmet Kaya - Kendine İyi Bak Beni Düşünme

Ahmet Kaya - Kendine İyi Bak Beni Düşünme şarkısının akorlarını sizler için aşağıya çıkardık keyifli çalmalar.

Giriş Solosu :

---------------------------------------------------------------------------
----3-1-0-1-3-------3-1-0----0-1----0-1-0---------0-1--------------
------------------------------2-----------------2-1-2-------------------
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------



Dm                 Am
Yan yana geçen geceler unutulup gider mi
Dm                Am
Acılar birden biter mi

Dm                 Am
Bir bebek özleminde seni aramak var ya
E            E7         Am
Bu hep böyle böyle gider mi

Dm                Am
Suya hasret çöllerde beyaz güller biter mi
Dm                 Am
Dikenleri göğü deler mi

Dm                 Am
Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya
E            E7         Am
Bu hep böyle böyle gider mi


Dm              Am             
Kendine iyi bak beni düşünme   
E          E7       Am          
Su akar yatağını bulur              


Dm                Am
İçimdeki fırtına, kör kurşunla diner mi
Dm                    Am
Kavgalar kansız biter mi
Dm                    Am
Bir mavzer çığlığında seni aramak var ya
Dm6          E7          Am
Bu hep böyle böyle gider mi


Dm                  Am
Şu kahpe dünya seni bana düşman eder mi
Dm                Am
Dostluklar birden biter mi
Dm                   Am
Bir kardeş selamında seni aramak var ya
Dm6          E7          Am
Bu hep böyle böyle gider mi



Ritim : Folk Ritim 4/4 lük

Vuruşlar : A AY YAY
Alternatif olarak 8/8 çalanlarda var.
Arpej : P ima mima

Ahmet Kaya - Kendine İyi Bak Beni Düşünme Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder