Arama

21 Aralık 2017 Perşembe

Mustafa Ceceli - Hüsran 2 Versiyon

Mustafa Ceceli - Hüsran şarkısının akorlarını sizler için çıkardık. Şarkıyı bu akorlarla rahat bir şekilde çalabileceksiniz.


Hüsran Akor

Giriş İntro : Em    Bm7    D    C


Em                        Bm7
Yine soluyor içimde bütün çiçekler
D                         C
Başka bir baharda gülümserler
Em                 Bm7
Yorgun kalbim yorgun hayallerim
D                         C
Direniyorlar bana hala yenilmedim


C
Bir ümit yüreğimde
Bm7
Hep aynı cesaret
D                          C
İçimden bir ses der sabret sabret
Em                          Bm7
Onca düşün arasında yıllar ardından
D
Geriye bana kalan
Em                             Bm7
Yine hüsran, her daim feryat figan kalbim
D                       C
Zehir olur başka hayallere kalmaz ki mecalim
Em       Bm7
Hüsran feryat figan kalbim
D                           C
Yenilmedim o zalim görmüyor ki ya Rabbim


Ritim : 8/8

Arpej : Pimami ma

Vuruşlar : AYY AYY AYAY


Mustafa Ceceli - Hüsran 2 Versiyon Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder