Arama

14 Nisan 2013 Pazar

Sertab Erener - iyileşiyorum

Am                     F 
Neyin Varsa Kaldırıp Çöpe Attım
Am                         F
Saçlarımı Kestirdim Hemen Sarıya Boyattım
Am                                   F
Bitanem Diye Kaydetmiştim Ya Hani Telefonuma
Am                        F
Sildim Derhal Herkes Gibi Adını Yazdım


Em   E            F
Sensizlik Bana Çok İyi Geldi
Em      E              F       Am
Ne Kadar Da İhmal Etmişim Kendimi


Am
Umrumda Değil, İyi Ki Bitti
Em
Omuzlarımdan Koca Bir Yük Gitti
F               E 
Çoktan Alıştım Yokluğuna, İnan Ki          NAKARAT
Am
Umrumda Değil, İyi Ki Bitti
Em
Omuzlarımdan Koca Bir Yük Gitti
F               E         
Çoktan Alıştım Yokluğuna, İnan Ki

Am             F
Attım Kendimi Sokaklara
Am               F
Dokundum Sarhoş, Yabancı Ellere


Em        E               F
Üstelikte Hiç Pişman Olmadım
Em                E             F
Ama Halimden De Hiç Memnum Kalmadım

Şarkının Akorları basit düzeydedir. Sesinize göre transpoze edebilirsiniz.
Aynı şarkının farklı versiyon akorları sitemizde mevcuttur.
Ritmi bulmak için şarkıyı dinleyiniz.

Sertab Erener - iyileşiyorum Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder