Arama

28 Mayıs 2013 Salı

Leyla The Band - Yokluğunda

Am    Em         F   G     Am
Kaybet, öfkeni içinde sakladığın
Am    Em         F    G        Am
Terket, o derdini benden almadığın
Am    Em            F   G       Am
Sabret, sonu aynı değil söylüyorum
Am  Em       F           G       Am
Dinle, rüyalarım her gün aynı olmayacak


Am    Em         F           G    Am
Şimdi vazgeçersen, geriye döneceksin
Am    Em           F           G   Am
Gitme, Kaybedince daha çok seveceksin
Am    Em      F   G          Am
Biliyorum hiç bir anlamı yok
Am    Em    F       G               
Yokluğunda Yokluğunda    


RİTİMİ :A-A-Y-Y-A-Y-A-Y
ARPEJİ :P-İ-M-A-M-İ-A-M

Çalma biçimleri

Tek başına:Full Ritim
Tek Başına:Full Arpej
Tek Başına:1.Bölüm Arpej 2. ve 3.Bölüm Ritim

Grupken:1Full Ritim 1 Full Arpej 3. Bölüm Herkes Ritim ile söylüyor
Grupken:Full Ritim
Grupken:1.Bölüm Herke Arpej 2. ve 3 Bölüm Herkes Ritim
Çalamadığınızda yorum bırakın yardım edelim :)





Yeni Ritim : A YAYA YYAYAY

                           1. bölüm     -       2. bölüm
Ritmi bölelim : (A YAYA)    -     (YYAYAY)

                          Am akoru    -      Em akoru

Videolarda Baresiz F, G akorları kullanılıyor. Videodan bakarak akorların nasıl basıldığını öğrenebilirsiniz.

Leyla The Band - Yokluğunda Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

3 yorum:

  1. Abi sarkiyla ayni zamana denk getiremiyorum nasil yapailirim

    YanıtlaSil
  2. Şarkının çalınışıyla ilgili videolar ekledim. Daha tatmin edici olacaktır.

    YanıtlaSil
  3. Daha iyi bir ritim ekledim en sona.
    Ritmi bölerek 2 akorla çalmaya çalışalım çok daha güzel olacaktır.

    YanıtlaSil