Arama

28 Mayıs 2013 Salı

Sıla - Aslan Gibi

İntrosu : Bm7 – Cm7 x2
          D – Cm7


F#m
Göze aldım her şeyi tabi 

Niye boş bulundum sanki 

Cm7                  Bm7
Diye kendine sorarsın ya

F#m 
Hani en güvendiğin anda 

Doğal afet dolunayda 

Cm7                 Bm7
İyimserliğini sollar ya 

F#m                     Bm7
Hayatı olduğu gibi karşılamazsan 
Cm7                    F#m
İliklemez önünü asla karşında 
F#m                         Bm7
Korkmayacaksın çarpıp düşsen bile 
Cm7                               F#m
Dipçik gibi sağlam duracaksın ayakta



Bm7
Özüme sözüme döndüm 
Doğruyu yanlışı gördüm 
  Cm7
Ah, can çıkmamış yerinde 
Aslan gibi geri döndüm
Bm7
Özüme sözüme döndüm 
Doğruyu yanlışı gördüm 
  Cm7
Ah can çıkmamış yerinde 
D Cm7
aaah
Ritimde A Y Y yerleri folk ritim var Kapatma kullanarakta çalmanız daha hoş olacaktır. Ritim hakkındaki sorularınızı yorum olarak bırakınız.

Sıla - Aslan Gibi Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder