Arama

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Rafet El Roman - Ayrılık

C
Tam bir yıl oldu bak bugün 
G
Ayrılalı senle gülüm 
Am                      G
Üzülmediğim bir gün olmadı
Am
Çok denedim unutmayı
G
Başka biriyle olmayı 
Dm                    C
Geçmeyince olmuyor işte
C
Şimdi yine yapayalnızım
G
Kendi kendime diyorum 
F                     G
İsteseydi dönerdi çoktan 
Am
Aşk acısı başka bir şey
G
Akıl mantık erişmiyor
Dm                    C 
Gönül kabul razı görmüyor
Am                       G
En acısı da yarın bir gün başka biriyle görürüm 
Dm                  C
En sonuncu yıkımım olur
Am      G
Olmuyor olmuyor
Dm               C 
Bu ayrılık nasıl zor.
Am       G
Geçmiyor geçmiyor
Dm              C
Bu ayrılık öyle zor


C
Yaz sonbahar kış geliyor
G
Lapa lapa kar yağıyor 
Am                  G
Sevdiğini insan özlüyor
Am
Şimdi yanında olmalı
G
Sımsıkıca sarılmalı 
Dm                 C      
Onun bir yolunu bulmalı
C
Hem canımda hem tenimde 
G
Öyle karıştın içimde 
F                     G
Bende sadece aşk değilsin
Am
Gülüşlerinden anlamıştım 
G
İlk görüşte İşte dedim
Dm                 C
Aşk dedikleri bu olmalı 
Am                    G
O koskoca sandığım aşk şimdi bana öyle uzak
Dm                 C 
İki ayrı bir dünya gibi
Am      G
Olmuyor olmuyor
Dm               C
Bu ayrılık nasıl zor
Am        G 
Geçmiyor geçmiyor
Dm              G
Bu ayrılık öyle zor
C 
İtiraf etmem gerekir
G                    Am                  G 
Derdi hüznü her şeyi, hayatım güzeldi seninle
Am                    G 
Tek taraflı duygularım bezdiriyor benliğimi 
Dm                   C
Rezilce sevmek benimkisi
Am      G
Olmuyor olmuyor
Dm               C
Bu ayrılık nasıl zor
Am        G 
Geçmiyor geçmiyor
Dm              G
Bu ayrılık öyle zorr

Akorlar bunlar
Kapo 1 den çalınız.
Ritim için yorum bırakınız...

Rafet El Roman - Ayrılık Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder