Arama

30 Eylül 2014 Salı

Leyla The Band - Aşk Bitti

korkma benden, gidiyorum




Sen uyurken, ölüyorum




Yakın değilsin, göremezsin


Bm7 - G7 - Em7 - Bm7      


Masum değilsin, ağlayamazsın






Bm - G - Em - Bm           


Korkma benden, gidiyorum


Sen uyurken, ölüyorum


Yakın değilsin, göremezsin






Masum değilsin, ağlayamazsın




Bm - G - Em - Bm


Oyun değil ki, dönemem biliyorum


Pişman değilim, sonunu görüyorum


Paramparça bir taş, yerini arıyorum


Karanlıkta düşerse, kaybolur biliyorum




Bm - G - Em - Bm 


Kaybolsam, dert değil


Kaybolsam, taş benim,


Kaybolsam, toprak olsam


Kaybolsam, aşk benim

Şarkı Akorları Leyla The Band - Aşk Bitti Akoru na bakarak daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Leyla The Band - Aşk Bitti Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder