Arama

3 Mayıs 2014 Cumartesi

Nil Karaibrahimgil - Kanatlarım Var Ruhumda

Em                                    Am 
Sen beni boşuna hiç, kalbinin oralara koyma
               Em
Kollarını bana sarma
        B
Kalamam oralarda

Em                            Am
Sen de gül eğlen, öyle acıklı konuşma
            Em  
Hayat ne ki sonuçta
          B
Anlık bir buluşma

Em               Am   
Lalala la ben de böyleyim                  
C                B  
Lalala la hep de böyleydim  

Em                            Am
Geçmişe gitmem, küsüm gözyaşlarıyla
              Em
Daha güçlüyüm ben
          B
Hatalarımla

Em                                     Am
Beni kendi yoluna çağırma, benim yolum başka
             Em
Gittiğim yer başka
           B
Yokuşlarım başka

Em               Am   
Lalala la ben de böyleyim
C                B
Lalala la hep de böyleydim

Em                      Am
Karanlıkta yanabilirim, boşlukta durabilirim
Em         D               B
Düşmem ben, kanatlarım var ruhumda
Em                         Am
Geldiğim gibi gidebilirim, aşktan vazgeçebilirim
Em         D        B
Zincir yok ki benim boynumda

Ritim : 8/8 Vuruşlar: A YYA YYAYAY ( A: aşağı Y: Yukarı Boşuklar: vuruşlar arasındaki bekleme) Örnek Cover

Nil Karaibrahimgil - Kanatlarım Var Ruhumda Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder