Arama

10 Temmuz 2015 Cuma

Cem Özkan - Dön Bana


İntrosu : Am Em F C Am Em F C G C G C



Dm       G

Üzülürüm yine 

Am      G

Resmini görünce 

F    G     C

Maziye bakarak



Dm          G

Vazgeçemem senden

Am       G

Bir ömür geçse böyle

F      G        C

Ardından yalvararak





Am    Em      F     C

Dön bana yeniden nolur

Am    Em      F     C

Sev beni yeniden nolur

Am   Em      F    C

Al beni yanına nolur

Am    Em      F     C

Dön bana yeniden nolur

G     C     G   C

Nolur nolur m m 





Dm        G

Unuturum sandım 

Am     G

Zamana bırakınca 

Dm      G         C

Seni nasıl sevdiğimi



Dm      G

Ama bu gün yine 

Am         G

Söylüyorum hep aynı

F     G     C

Hep aynı şimdi





Am    Em      F     C

Dön bana yeniden nolur

Am    Em      F     C

Sev beni yeniden nolur

Am   Em      F    C

Al beni yanına nolur

Am    Em      F     C

Dön bana yeniden nolur

G     C     G   C

Nolur nolur m m 

Şarkı Ritmi 4/4

Cem Özkan - Dön Bana Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder