Arama

9 Temmuz 2015 Perşembe

Deniz Seki - İyisin Tabi


Gm                                     Cm

Kimbilir hayallerin kimlerin elinde kırılmış

                                  D

Kimler dokunmuş bilip bilmeden kalbine

D7               Gm

Hissetmeden öylesine





Gm                               Cm 

Hangimiz hayatını anlatırsa roman olur

                                  D

İhanetin dizelerinde damlalar savrulur

          D7             Gm

Geçmez sanırsın aşk matemin

      Cm 

Sen bekle de ben beklerim

     Gm          D

Bir tek bana kötüyüm deme





         Gm

   İyisin tabi sen söyle hem ben dinleyen

          F

   Rahat tabi bir varmışım bir yokmuşum

                 D#           Cm-D

   Ne güzel değil mi mehtap gibi
          Gm

   İyisin tabi sen sevildin ben bekledim

          F

   Rahat değil mi bir varmışım bir yokmuşum

            D#       Cm-D  

   Ne güzel tabi mehtap gibi

   

  

    Gm

    Ben o kadar emin olamam bugünden yarına rahat duramam

            Cm                        D

    Aşkı duvarıma süs yapamam yok sayamam

    Gm 

    Ben o kadar emin olamam bugünden yarına rahat duramam

            Cm                        D

    Aşkı yüreğime kilit vurarak saklayamam



Gm                               Cm 

Hangimiz hayatını anlatırsa roman olur

                                  D

İhanetin dizelerinde damlalar savrulur

          D7             Gm

Geçmez sanırsın aşk matemin

      Cm 

Sen bekle de ben beklerim

     Gm          D

Bir tek bana kötüyüm deme

Şarkının Ritmi 4/4 Şarkıyı dinlemeden çalmayınız.

Deniz Seki - İyisin Tabi Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder