Arama

28 Ocak 2013 Pazartesi

Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan

F#m G Em G F#m (X2)


F#m              G
Tek yönüm sendin izini kaybettim 

A              G       Bm        Em
Bir iz bir yön olmadan düştüm yollara 

Em               G
Bir sağa çarptım bir sola çarptım 

A           G         Bm         F#m 
Savruldukça savruldum hep çıkmazlara 


F#m             G
Çınladıkça adın kulağımı kapattım 

A                 G        Bm        Em
Bir son veremedim içimdeki tiz çığlıklara 

Em                 G
Hep sendeydi aklım bedeni aldattım 

A           G         Bm        F#m 
Savruldukça savruldum koldan kollara 

--------------------------------------------

Bm      F#m   G            Bm
Bakmadı gitti dönmedi bile arkasına 

A             Bm        A           G        Bm
Eğdim boynumu çaresizce galip gelen gururuma 

--------------------------------------------

F#m                  G             A 
Duydum ellere yarmış yerini yeller almış çoktan 

F#m                  G                A
Bense kendimi salmış yüreğini yaralar sarmış yoktan 

F#m                      G              A
Bir kızı bir oğlu varmış kendi hayatına dalmış 

Bm               A            G           F#m
En acısı da beni hatırlamamış unutmuş çoktan

Ritim 4/4 Folk ritimde çalabilirsiniz isterseniz akorlara basarken elinizi ritim ile tellere basıp çekerek süsleyebilirsiniz.

Ritim her akorda 2 defa çalınırken bazı yerlerde 1 defa ritmi atmalısınız.Ama lütfen şarkıyı dinleyerek ritmi atın.

Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder