Arama

29 Ocak 2013 Salı

Sıla - Gözlerine Teslimim

Am                     Em
Ne zaman bir mevsim olur tenimde
F            Em
Tuzu mavinin vadesi güneşin
Am                   Em
Ayrı bir yaz meyvesi olur her parem
F            G           Em
Her parem ki sanki değil benim

Am                    em
Bir kağıt koydum suya yüzdürdüm
F                  Em
Dalgasız köpükleri enginleri
Am          Em
Enginler ki önümde
F         G           Em
Kalleş bu büyük şehir dedikleri

Em   F     Em                 G    F  Em        F-Em
Aaah canım benim seni koynuma alır da yatarım
Em   F     Em                 G    F  Em        F-Em
Aaah canım benim seni koynuma alır da yatarım

Am                 Em
Gözlerine teslimim nereyeyse gelirim
F         Em
Sükununla doyarım
Am                 Em
Gözlerine teslimim nereyeyse gelirim
F         Em
Sükununla doyarım

Sıla - Gözlerine Teslimim Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder