Arama

27 Ocak 2013 Pazar

Fettah Can - Kahpe Diller

Am
Boş bir sayfaya baktım dün gece
        Dm7
Hüzünlendim kalemin ucundan aktın
G                  F
Efkâr nasıl bir efkârsa bu
G                    F     Am
Bırakmıştım yeniden sigara yaktım

Am
Göz ucuyla aynaya baktım dün gece
       Dm7
Değişmişim eskiden ne kıyaktım
G                        F
Yıllar sanma ki seni unutturdu
G          F       Am
Bir kadeh şerefine attım
Dm7         Em7
Olmuyor, olmuyor
    Fmaj7      G
Ne yapsam olmuyor

Am
Bırakıp gitsem buraları
F                        G
Ardımdan ağlar mı birileri
                 Em
Kimse üzülsün istemem
                   F
Veremedim gereken değeri
                 Dm7
Yalvarıp yakarmadan
               Em
Caydırır mı birileri
                G
Zamanı geriye alsam
              Am
Susar mı kahpe dilleri.

Şarkının ritmini Şarkıyı dinleyerek verebilirsiniz.

Fettah Can - Kahpe Diller Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder