Arama

22 Şubat 2013 Cuma

Gökhan Özen - Boşver

Bm    F#m   Bm                      F#m
Bak halime, bak aynada gördüğün zalime
A                 G
Billahi bir mutlu gün bilmedim
Em                    F#m
Eller görsün hayrını, ben görmedim
F#m                    G
Şu dünyada aşktan yana mutlu olan var mı?
Bm                    G                 F#m
Bin yıl sevsen beni sahte kalbinle, kâr mı?
F#m                       G
Şu alem bir araya gelse, bitti biten
Bm             F#m
Boşver kalbim, boşver

F#m       Bm               A                G
Amaaan! Boşver, yıllara boşver, aşklara boşver
Em             F#m
Aşklar gelir geçer
F#m         Bm                A     
Sen kalbine şans ver, gidene yol ver
         G      Em             F#m
Kalbin elbet birgün yeniden sever

Ritim A YKY şeklinde çalabilirsiniz.)

Gökhan Özen - Boşver Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder