Arama

3 Şubat 2013 Pazar

Ziynet Sali - Senin Olsun

intro:Em-F-G-Em *2


Em            F     Em     F        Dm    Em
Ağladında neye yaradı gelmedinmi sözüme
Em            F        Em     F           Em
Büyük konuşma bela olur demedimmi yüzüne

    ( Em          Am         F        Em     
    ( Gecelerce biriktiğim yasaklarla
A  ( Em              F               Dm       Em
    ( Ne gidebildim ne kala bildim hor değdi canıma

        (  F           Em          F           Dm
        (  Senin olsun,senin olsun,benim olsun istemem
  B*2 (  G           Dm         F           Em
        (  Senin olsun,emir olsun,yemin olsun istemem

Em              F       Em     F           Dm        Em
Yığıldım evin bir köşesine hiç kimnseler karışmasın
Em           F          Em      F        Dm       Em
Nasihatler bilenlerin olsun benim adım karışmasın

Ritmini Şarkıyı dinleyerek çıkarabilirsiniz.
Ritmi : AA Y AA
yada folk ritmi yavaş çalarak çıkarabilirsiniz. Kolay geLe :)

Ziynet Sali - Senin Olsun Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder