Arama

23 Şubat 2013 Cumartesi

Ziynet Sali - Herşey Güzel Olacak

Bm                              Am
Geç kaldım hesapsızca kendi hayatımdan çaldım 
Am                       D  C       Bm
Seni buldum ben bu işten memnun kaldım 
bm                          am
Olur mu olmaz mı bizi biraz zorlamaz mı 
am                       d     c    bm
Düşünmedim ben de senden farksız kaldım 


          Em              bm
Hadi beni duy Bu ne biçim huy 
          em             bm
Gel de yerine başkasını koy 
        em          bm
Yaşlanınca hasta olunur 
am   bm     c            bm
Yanyanaysak hep çare bulunur 


         em
Her şey güzel olacak senle olunca 
bm
Söyleme bana aşka doyunca 
am
Yalnız benim ol ömrüm boyunca 
d     c      bm
Her şeyin farklı 

Ritim 4/4 Folk
 Çırpmalı (kapatarak) çalabilirsiniz.
A AKY YAKY

A=AŞAĞI
Y=YUKARI
K=KAPAT

Ziynet Sali - Herşey Güzel Olacak Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder