Arama

3 Kasım 2016 Perşembe

Gökhan Türkmen - Sen Istanbulsun

Pop müziğin sevilen sanatçısı Gökhan Türkmen den Sen İstanbulsun parçasının gitar akorlarını sizler için aşağıya çıkardık.


Gökhan Türkmen - Sen Istanbulsun

Em            D             Em      D
Köşedeki çiçekçi seni sordu bu sabah
Em                  D             Em        Am
Burada yok dedim selam söyledi tazeymiş gülleri
C
Yokluğun gibi


Em             D
Yürüdüm biraz seni düşledim
Em                D
Umudumu senle süsledim
Em                    D
Ne dar sokaklar ne boş duraklar
Am              C
Seni unutmama yardım etti


Em
Senin küçük bir elvedan
Am                              C
Böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi
            D
Ne sanıyorsun

Am                      C
Bazen bi kaldırım taşı bazen bi sokak çalgıcısı
D    C           Em
Yani sen istanbulsun




Arpeji : Pima mi am (yavaş biçimde pima da çalınabilir)

Ritmi : 8/8

Vuruşları : A A YYYAYAY

Gökhan Türkmen - Sen Istanbulsun Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder