Arama

30 Ekim 2016 Pazar

Haramiler - Mavi Duvar

Haramiler in en çok sevilen şarkılarından Mavi Duvar isimli şarkının akorlarını sizler için aşağıya çıkardık.

     Am        Dm            G          Am 
Duvarları maviye boyadım, Maviyi çok seversin
Am                Dm              G              Am 
Penceremde menekşeler dizili, Sularken şarkı söylersin
Am                  Dm         G      F G  Am
Gramofonda eski alaturka,hosuna gider bilirim



G                Am G        Am
O yaz evinin içinde,denize nazır
G         Am G          Am
Sabaha kadar,bekledim seni
G  Am Dm            G  E         Am
Birden dalgalar dediki,gelmeyeceksin
Dm           G  E          Am
Dalgalar dediki gelmeyeceksin                     



Am            Dm    Am  Dm          G        Am
Birden cıktım viraneden koşa koşa indim kumsala 
Dm         G      Am   Dm   G       E        Am
Acı acı sövdüm sonra,yüzümü kırbaçlayan rüzgara



Arpeji : p i m i a i m i Ritmi : Nakarat 8/8 Diğer kısımlar 6/8 Vuruşları ritme göre atabilirsiniz. Ayrıca şarkıyı dinleyerek çalmaya çalışınız.

Haramiler - Mavi Duvar Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder