Arama

14 Nisan 2013 Pazar

Hande Yener - Dön Bana

İntrosu : A#m/B/A#m/B


D#m         A#m
Geceler zor Işığım yok 
B           A#m          B/A#m/A#m/G#m
Yalanım yok Seni özledim 

D#m         A#m
Heceler çok Tek bir cümlem yok 
B              A#m          B/A#m/A#m/G#m
Yattığım yerde Seni düşledim 

D#m         A#m
Şimdi şehri gezme vakti 
B              A#m          G#m
Yalnız başıma, Yalnız başıma

D#m           A#m
Ne olur sanki Aynı yerde
B               A#m           G#m
çıksan karşıma, Çıksan karşıma 


D#m     A#m     D#m     A#m
Dön bana, aşkta dur bana 
B       A#m     G#m     D#m
Giderek daha da Dağılır kalbim 
A#m  B
Her yana 
D#m     A#m    D#m   A#m
Dön bana, yapma zorlama 
B       A#m    G#m     
Birini yeniden tanıyıp 
D#m     A#m B            A#m
Boşuna alışıp sevmeye değmez

Şarkının orjinal tonudur.

Şarkının ritmini dinleyerek çıkarabilirsiniz. Yada yorum bırakınız.
Farklı versiyonlar için sitemizde arama yapınız.

Hande Yener - Dön Bana Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder