Arama

18 Ağustos 2016 Perşembe

Ayla Çelik - Bağdat

Ayla Çelik ve Beyaz ın düet şarkısı Bağdat ın akorlarını çıkardık. 2016 nın en çok dinlenen parçalarından olan Bağdat şarkısının basit akorlarını çıkardık. isterseniz sesinize uygun transpoze edebilirsiniz.


Am
Yine seni sevmekten başka
      Dm
Hiç bir şey yapmadım bugün
       E
Enikonu çaldı telefonlarım
        Am
Boşver bakmadım bugün

Am
Ne gazete okudum ne de bir haber
   Dm
Derdi yasakladım bugün
E
Kaç öpücük olmuş inanamazsın
Am
Aşkı hesapladım bugün

E                        Am
Dün geceyle tam üç ay bir gün  (2 kez)

Am                           G
Ben dünyanın en büyük aşığı olabilirim
                                Dm
Ben koynunda yüz sene bin sene durabilirim
                                                Am         
Ben Leyla'yı Mecnun'u Ferhat'ı Aslı'yı Kerem'i bilmem ama
 Dm                F    E       Am  
Bağdat'ı iki gözüm kapalı bulabilirim



Ritim : 4/4
Vuruşlar : A es A Y K Y A Y - yada - A es es A Y K Y A Y Arpej : Pima miam
Şarkının gitarda örnek çalınması ile ilgili video :

Ayla Çelik - Bağdat Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder