Arama

19 Ağustos 2016 Cuma

Buray - Sen Sevda Mısın

Buray a ait Sen Sevda Mısın şarkısının gitar akorlarını çıkardık. Basit akorlarını çıkardığımız şarkıyı sesinize uygun transpoze ederekte çalabilirsiniz.


Em     F           Em           F
Umut yok, bir ışık yok gözlerinde, 
G      F             G
Ben hala bekleyenim olsun 
Em   F           Em           F
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde
G       F             G 
Ben yanarım aşkın sağolsun 

Am                       Dm Em
Sen kapımı çal ansızın gir içeri 
Em     F     G            Am          Em  
Her zaman başımın üstünde senin yerin 
Am         Dm        Am            Dm 
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan 
G            F                      Em   
Benim güzel misafirim sen hep hoşgeldin 

Em        F             Em      F
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan 
Am                      Dm     G
Püsküllü belam olup, derde salan 
Am        Dm         Am         Dm            
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde, 
G          F        Em
Benim içimde ukte kalan

Em      F             Em      F
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan 
Am                    Dm     G
Püsküllü belam olup, derde salan 
Am     Dm        Am             Dm            
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde, 
G           F              Em
Benim içimde ukte kalan


Nakarat Tekrarı 

Em        Dm             Em
Biriktirdiğim aşkları hiçe sayan



Ritim : 4/4
Vuruşlar : AAYA AYAY
Arpej : Pima

Şarkının örnek gitar çalınım videosu :

Buray - Sen Sevda Mısın Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder