Arama

17 Ağustos 2016 Çarşamba

Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat

Mümin Sarıkaya ya ait Ben Yoruldum Hayat şarkısının gitar akorlarını çıkardık. Aşağıdan basit gitar akorlarıyla şarkıyı çalabilir yada sesinize uygun transpoze ederek çalabilirsiniz.


intro :
G    Am    D    G    Em    D    Em    

Em           Am             Em
Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Em          Am                Em
Diz çöktüm dünyanın namert yüzüne
G         Am     D            G
Gözümden, gönlümden düşen düşene
Em         D               Em
Bu öksüz başıma gözdağı verme

G    Am    D    G    Em    D    Em    

Em          Am                Em
Ben yanıldım hayat, vurma yüzüme
Em          Am               Em
Yol verdim sevdanın en delisine
G          Am       D          G
O yüzden ömrümden giden gidene
Em         D                Em
Şu yalnız başımı eğdirme benim

G    Am    D    G    Em    D    Em    

Em            Am              Em
Ben pişmanım hayat, sorguya çekme
Em           Am               Em
Dilersen infaz et, kar etmez dilime
G       Am          D          G
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe
Em            D             Em
Şu suskun ağzımı açtırma benim  



Ritim : 4/4
Vuruşlar : A es A Y K Y A Y
Arpej : Pima miam

Şarkıya ait örnek çalınma videosu :

Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

1 yorum: