Arama

8 Ekim 2016 Cumartesi

Athena - Yalan

Athena nın - Yalan isimli şarkısının akorlarını aşağıya çıkardık. intro : F - G - AM x2


F      G        Am         G  -  F
Ansızın Tarifsiz gelir ya o zamanlar
     G          Am     E      F
Sormaya cürretin kalmaz olanından
     G           Am          G - F 
feri soluk Niyeti kayıp dardayım
           G        Am
aşk nefrete ne yakınsın..
F       G     Am                    G - F
kin kırdı her okşamak istediğimde seni
          g         Am-E
elimi gözlerimi gömdüm tebessüme
f          g          am                 G - F
yanlız kendine inkarın sadece senden kaçarsın
             g        am
halin ele verir anlamazsın
f         g       am             g           f                 
yalan söyleme bana gözlerin anlatıyor herşeyi
      g         am      g
yalan söyleme bana...
f         g       am              g          f
yalan söyleme bana gözlerin anlatıyor herşeyi
        e        am
zaten yoktur nedeni
f    g       am                G - F
uzak düşmüşüm kendimden aklım fikrimden
    g             Am - E 
çaresiz sürükleniyorum bilerek peşinden 
f          g          am                G - F
yanlız kendine inkarın sadece senden kaçarsın
             g        am
halin ele verir anlamazsın



Şarkıyı lütfen dinleyerek çalmaya çalışınız.

Athena - Yalan Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder