Arama

15 Ekim 2016 Cumartesi

Mustafa Ceceli - Aşkım Benim

Mustafa Ceceli nin bu aralar en çok dinlenen şarkısı Aşkım Benim şarkısının akorları.


Kırık kalbimin son ümitleri çiçek açtı ilk bakışınla
                    Am          G    F      Em
Bir hayaldi bu sevgimiz huzur oldu dokunuşunla
                      Am            G-F      Em
Ne yaparım ben yar sensiz, derdimi kime söylerim
        G           F             Em
Hasretinden gece gündüz ağlar yüreğim

        Am      G         F           Em
Aşkım benim meleğim söyle sensiz neylerim 
       G             F          G      F     Em  
Görmediğim bir gün bile neler çeker kalbim benim 
      Am       G         F        Em 
Sevinçle her zaman birlikte ellerimiz 
       G        F         G  F    Em  
Tarihlere kazınacak bu ebedi sevgimiz


           Em       Am           G     F       Em
Hatırladın mı o geceyi ay bize bakıp gülümsüyordu
        Am            G           F            Em
Gökyüzü tüm yıldızlarını bize hediye gönderiyordu
                      Am            G-F      Em 
Ne yaparım ben yar sensiz, derdimi kime söylerim
        G           F             Em
Hasretinden gece gündüz ağlar yüreğim.



Ritim :
Vuruşlar :
Arpeji :

Mustafa Ceceli - Aşkım Benim Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder