Arama

6 Ekim 2016 Perşembe

Mabel Matiz - Kerem Gibi

Mabel Matiz in en çok dinlenen parçalarından biri olan Kerem Gibi nin akorları.

Em    Bm     Am     D
Kaç bahar gezdim, gönül düzde
Am    Bm    Em
Yâr edip yelleri
Em    Bm     Am     D
Kâr değil bu derdiğim güller
Am    Bm    Em
Yağdı dikenleri
Em     Bm
Kaldım bir başıma
Am        D          Bm          Em
Bu dert beni öldürmez de süründürür aman

Em     Bm
Yaktım genç yaşımı
Am     D        Bm       Em
Bu matemi, kalbim zevk ediyor, onduramaz
Em     Bm
Çare bu değilse de
Am     D
Kandı sonsuz kere


Em     Bm
Kör kuyu, derin ateş
Am     D
Kamberi de kül
Em     Bm
Varmadı kerem gibi
Am     D
Kâh görünüyor dibi
Em     Bm
Kör kuyu derin ateş
Am     D
Kah yeri meçhul


Şarkıyı dinleyerek çalmaya çalışınız.

Ritim : AY AY KY AY

Mabel Matiz - Kerem Gibi Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder