Arama

19 Mart 2013 Salı

Anonim - Çanakkale Türküsü

 Dm        C   F            Gm     )

 Çanakkale içinde Aynali çarsi     ) 2

 

 Dm        GmDm  Gm         Dm     )

 Ana ben gidiyom düsmana karsi     )

 Adim  A7            Dm            ) 2

 ooof,   gençligim eyvah           )

 

 Dm        C   F              Gm   )

 Çanakkale içinde bir uzun selvi   ) 2

 

 Dm        Gm Dm   Gm        Dm    )

 Kimimiz nisanli,  kimimiz evli    )

 Adim  A7            Dm            ) 2

 ooof,   gençligim eyvah           )

 

 Dm        C   F             Gm    )

 Çanakkale içinde vurdular beni    ) 2

 

 Dm        GmDm  Gm         Dm     )

 Ölmeden mezara  koydular beni     )

 Adim A7            Dm             ) 2

 Ooof  gençligim eyvah            )

Ritim : ayy ayy ayay 8 / 8

Anonim - Çanakkale Türküsü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder