Arama

23 Mart 2013 Cumartesi

Halil Sezai Paracıkoğlu - Dolunay

C      AM    BM         AM                 (BM)-G           -AM-
Şehrin ışıkları azalmış yıldızlar daha belirgin bu gece

C    EM    D      BM    C - AM       G
Ve ayı gördüm dolunaydı sırrımı söyledim

C     AM        BM        AM             BM  (C)   AM-C (BM)  AM-G
Belki sende bakarsın diye bir haber bıraktım dolunaya a dolunaya a

C         AM    G          AM C         D     BM    C
Penceremi açtım rüzgar rüzgar esiyordu sana doğru

C      AM      G/D      BM C  -  AM          G  (C) AM-C AM   AM-G
Bir haber bıraktım rüzgara yürürken çarpar diye yüzüne-e yüzüne-E

F          Em                C F                  Em
Bir yıldız çağırdım uzaklardan atladım geldim yanına

Dm(557765)       C       AM/E     C          E
Bilemedim neredeydin dün gece sordum sokaklara

C            BM                   C
Ay batmak üzere rüzgarlar bana doğru

D              AM                 C
Güller kurumuş küçük adamlar uyumuş

Dm(557765)         G                 AM    C  G    EM
Sokaklardan rüzgarlardan dolunaydan haber yok haber yok

Şarkının Ritmi bulabilmek için şarkıyı dinleyin. Yada yorum bırakın biz bulak :)

Halil Sezai Paracıkoğlu - Dolunay Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder