Arama

27 Mart 2013 Çarşamba

Gökçe - Tuttu Fırlattı

F#m                 D              
Aşkı Çabuk Söndü Beni Pabucunun Ucuyla 
C#               F#m
Eze Eze Geçti Ve Gitti 
                 D         C#
Geri Sardığı Hep Aynı Sahneyi Oynadık 
F#m                D                 
Durduk Keyfince Arada Bir Canı Cananı 
C#              F#m                 
Ama Hiç Kimsesi Oldum Çok Yoruldum 
   D            C#          F#m                F#mA   D C#
Bi Sağa Bi Sola Yalpalandım Durdum onu görünce teslim oldum

Bir Kere, iki Kere, Üç Kere, Dört Kere, Beş Kere 

F#m            E       D           C#
Tuttu Fırlattı Kalbimi Ezdi Üstünü Çiğnedi
A       Bm         D       C#
Zamanla Geçer Dedi Zamanla Zamanla 
F#m            E       D           C#
Tuttu Fırlattı Kalbimi Ezdi Üstünü Çiğnedi
A       Bm         D       C#
Zamanla Geçer Dedi Zamanla Zamanla

Ritmi AAYYAY 4/4 Folk ritimdir. Şarkıyı dinleyerek çalınız
 Bare basarken kapattığınız parmağı gevşeterek ayrı bir ses verebilirsiniz.

Nakarata gelince 4/4 lük ritimde A YKYAY Kullanabilirsiniz.

Gökçe - Tuttu Fırlattı Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder