Arama

17 Mart 2013 Pazar

Anonim Türküler - Gesi Bağları

Bm                  Em 
Gesi baglarinda dolaniyorum 

Em         Bm    Em      Am  Bm  ) 
Yitirdim yarimi, aman araniyorum ) 2 

                     Em 
Bir tek selamina güveniyorum 
           Bm    Em        Am   Bm 
Gel otur yanima, hallarimi söyleyim 
Em          Bm     Em         Am   Bm 
Derdimden anlamaz, ben o yari neyleyim 

                       Em 
Gesi baglarinda üç top gülüm var 

Em           Bm       Em        Am   Bm  ) 
Hey Allahtan korkmaz, sana bana ölüm var ) 2 

                      Em 
Ölüm varsa bu dünyada zulüm var 
           Bm    Em          Am  Bm 
Atma garip anam, beni daglar ardina 
Em          Bm    Em          Am   Bm 
Kimseler yanmasin anam yansin derdime
Ritmi : 8/8 ayyayyayay

Anonim Türküler - Gesi Bağları Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder