Arama

16 Mart 2013 Cumartesi

Metin Kemal Kahraman - Deniz Koydum Adını

Am            Em                 )
Nerde kendini bilmez çocuklar    )
Am               Em              )
Bir sabah öylece çekip gittiler  )A
G                   F            )
Çınladı alkışlar köy sokaklarda  )
                Em               )
Yankısı kime kaldı

tekrar(A)

Am           Em                   )
Deniz koydum adını                )
Am           Em                   )
Kederi bende kaldı                )nakarat
Am                        F       )
Uzak köyler kurdum birbirine      )
               Em                 )
Denizine aldandım                 )

nakarat(2X)

Am                Em
Acının surlarında ateşler yaktı
Am                Em
Vuruldu şehirler soluksuz kaldı
G                F    
Kendine çekildi bütün zamanlar
                  Em
Gölgeler orda kaldı

                                 G B G E G B E
şarkının arpeji bas tel 3-2-3-1-3-2-1

 Arpej P imi a imi

Ritmini şarkıyı dinleyerek çıkarabilirsiniz. Anadolu folk kullanada bilirsiniz.

Anadolu Folk : A YY A YY  AYAY

A= aşağı
Y= yukarı :)

Metin Kemal Kahraman - Deniz Koydum Adını Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

1 yorum:

  1. öncelikle paylaşımlarınız için çok teşekkür ederiz.
    akorlarla birlikte arpej ve ritmleri vermeniz çok faydalı olduğunu belirtmek isterim.

    zazaca paylaşımlarınızın devamını sabırsızlıkla bekliyoruz

    YanıtlaSil