Arama

28 Mart 2013 Perşembe

Pinhani - Ya Sen Olmasaydın


Em      C        Em      C    Em    F#m    G   F#m    C    B
Gel bu gece bana gel Uyumadım hiç döndüm bütün gece sağa sola
Am      C          Am               Em   F#m     G   F#m   C      B
Gör, uykunda beni gör, Rüyanda sarıldım sana ve kokladım Buram buram 
           Em
Saçını okşadım

Em      C      Em       C       Em  F#m   G   F#m   C     B
Son seferinde bana Bıraktığın resimlere baka baka Hep ağladım
Am    C           Am              Em  F#m G   F#m  C        B
Sen düşünme beni hiç Önemli olan sadece kavuşmamız Ne yapardım 
              Em
Ya Sen Olmasaydın

D               Em  D               C
Hiç bilmez bu şehir Hiç anlamaz bu şehir
       Am                D            Em/B
Hiç görmedi seni Hiç görmedi bizi birlikte

Em   C          Em     C        Em  F#m  G    F#m     C    B 
Çok uzun bir zamanı geride bıraktık Ama kimi zaman da ayrıyız

Am          C          Am               Em    F#m  G    F#m   C   B
Bu kez daha da uzun sürecek Ayrı ayrı geçen o her günü İlerde her an 
           Em
Hatırlayacağız
Şarkının Ritmini Şarkıyı dinleyerek çıkarabilirsiniz.

Pinhani - Ya Sen Olmasaydın Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder