Arama

30 Mart 2013 Cumartesi

Sertab Erener - iyileşiyorum

Fm                     A#m
Neyin Varsa Kaldırıp Çöpe Attım
Fm                           A#m
Saçlarımı Kestirdim Hemen Sarıya Boyattım
Fm                                    A#m
Bitanem Diye Kaydetmiştim Ya Hani Telefonuma
Fm                        A#m
Sildim Derhal Herkes Gibi Adını Yazdım


Cm             A#m
Sensizlik Bana Çok İyi Geldi
Cm                    A#m       Fm
Ne Kadar Da İhmal Etmişim Kendimi


Fm
Umrumda Değil, İyi Ki Bitti              
Cm
Omuzlarımdan Koca Bir Yük Gitti
A#m               Cm
Çoktan Alıştım Yokluğuna, İnan Ki          NAKARAT KISMI
Fm
Umrumda Değil, İyi Ki Bitti
Cm
Omuzlarımdan Koca Bir Yük Gitti
A#m               C        G#-G-Fm
Çoktan Alıştım Yokluğuna, İnan Ki

Fm              A#m
Attım Kendimi Sokaklara
Fm               Cm
Dokundum Sarhoş, Yabancı Ellere
Cm                  A#m
Üstelikte Hiç Pişman Olmadım
Cm                      A#m
Ama Halimden De Hiç Memnum Kalmadım

Nakarat kısmı yine

Konuşma var burda

Nakarat Kısmı yine

Ritmi şarkıyı dinleyerek çıkarabilirsiniz. Slow rock ritmiyle çalın bakın bi :)

Sertab Erener - iyileşiyorum Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder