Arama

14 Mart 2013 Perşembe

Göksel - Kardan Adam

Solosu :
      E -----------------------------------
      B -----------------------------------
      G --4--1--6--3--7---6-7-4-3-1--------   X2
      D -----------------------------------
      A ----------------------------------- 
      E -----------------------------------

yada : Am-G-F-Am x2
           


Am        
Yalnız ve çırılçıplak,
F            G
Geldiğim gibi giderim.
Am
Ne sonsuz ne ölümsüz,
F        G 
Gördüğümü bilirim.
F                       E
Ruhum ezelden yasakları sevdi
F                              E
Ruhum çocuktan tehlikeli suları sevdi

Am                    G 
Kardan adamlar yaptım,hepsini kahramanım sandım,  )
F           Am                                    )  
Avuçlarımda eridiler..                            )
Am                    G                           )   x2     
Telli duvaklar taktım,her defa sanki aklandım,    )
F         E                                       )
Çok çabuk kirlendiler.                            ) 

F              Am     F              Am 
Kardan adamlar yaptım,kardan adamlar yaptım.

F                       G 
Ne kadar da benziyorlar birbirlerine,
F              E 
Hepsini ben mi seçtim?
F 
Aynı gizli odaları
G
Soğuk duvarları
F             E
Hepsini nasıl geçtim?

F                       E
Ruhum ezelden yasakları sevdi
F                               E
Ruhum çocuktan tehlikeli suları sevdi

           NAKARAT X2

F                Am   F               Am
Kardan adamlar yaptım,kardan adamlar yaptım
F                Am 
Kardan adamlar yaptım

Ritmi şarkıyı dinleyerek çıkarabilirsiniz.
Şarkıdaki " G " akorlarını bareli basınız.

Göksel - Kardan Adam Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder